ראש העיר בכינוס מנהלי האגפים. צילום: באדיבות המצלם

ראש העיר הורה לתגבר בצורה משמעותית את צוותי הניקיון

היערכות שיא לחג הפסח: ראש העיר אלעד הרב יהודה בוטבול, כינס ישיבת היערכות לחג עם מנהלי האגפים בעיר, והורה לתגבר בצורה משמעותית את צוותי הניקיון בעיר.

ראש העיר יהודה בוטבול, כינס היום ישיבת היערכות מקיפה לקראת חג הפסח של כלל אגפי העירייה לקראת רצף ימי החג, בדגש על ניקיון העיר. בישיבה השתתפו: מנכ״ל העירייה שי נתן, אגף שפ״ע – איזק לוי, מחלקת תברואה – סיון חיון, מחלקת תחזוקה – דני מלכה, מחלקת גנים ונוף – יהודה רבינוביץ, יחידה סביבתית – לאה דוידוב ונציגי חברות: אלון יעקב, רג״א ופורום שתיל.

במהלך הישיבה הודיע ראש העיר כי הוא מבקש לתגבר בצורה משמעותית את צוותי הניקיון ורכבי הניקוי, בכל הימים הקרובים של ערב החג. ראש העיר ביקש להכפיל את כמות הגננים על מנת שעד ערב החג לא יישאר עשב במדרכות. מנכ״ל העירייה עדכן בישיבה כי מרגע קבלת ההנחייה של ראש העיר בימים האחרונים, נוקו כ-200 טון זבל, נתון שיא תוך מספר ימים. ראש העיר הנחה להזמין עוד תוספת של מאות פחים חדשים שיפוזרו ברחבי העיר.

בנוסף התקיים דיון על מבצע ביעור חמץ. במסגרת ההיערכות גויסו צוותי עבודה לתגבור וטיפול בכ-50 מכולות שריפת חמץ. סוכם על תיאום מקסימלי מול כב״ה והמשטרה על מנת שעד כניסת החג יסתיים המבצע בשלום. ראש העיר ביקש לדאוג אישית כי כל השפפים ינוקו לפני כניסת החג.

בסיומה של הישיבה הנחה ראש העיר את כל מנהלי האגפים לעשות הכל כדי שנוכל להיכנס לחג הפסח בסביבה נקייה, מטופחת ונעימה. שהרחובות, הגנים הציבוריים, הכיכרות והשכונות יראו במיטבם ושנוכל להציג לציבור עיר מצוחצחת. ראש העיר: ״אני סמוך ובטוח שהשנה בפסח, העיר תהיה נקייה, מזמינה ומטופחת״.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן