לשכת ראש העיר. צילום: 280

בעוד שבועיים ייסגר המכרז ליועץ תקשורת לעירייה

העיריה יצאה למכרז לבחירת יועץ תקשורת ואסטרטגיה, ובעוד שבועיים יסגר המכרז. מה התנאים, כמה העלות ולמשך כמה זמן, כל הפרטים.

העיריה יצאה למכרז לבחירת יועץ תקשורת, ובעוד שבועיים יסגר המכרז. במכרז שפרסמה העירייה עולה כי מדובר שירותי ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי של העירייה, שמטרתו ליזום, להנגיש ולחשוף את הציבור לפעילות של העירייה. מהמכרז שפורסם עולה כי העירייה תהא רשאית לבחור יותר מיועץ אחד ולקבל שירותים לפי שיקול דעתה.

עוד עולה מפרסום המכרז, כי מדובר בבחירה לפרק זמן של שנה, אולם העירייה תוכל לבחור ולהמשיך את תקופת ההתקשרות עד לתום הקדנציה הנוכחית בעוד חמש שנים.

מתנאי המכרז עולה כי למציע עצמו צריך להיות ניסיון בחמש השנים האחרונות כיועץ אסטרטגי בתחום של התקשורת החרדית, ללקוחות מהמגזר החרדי, וכן שיש לו ניסיון מוכח של השנתיים האחרונות עבור שלוש לקוחות שונים מהמגזר החרדי בהיקף כולל שלא יפחת מ-150 שעות ייעוץ לחודש.

בין השירותים שיצטרף לספק יועץ התקשורת שייבחר, זה ליווי וייעוץ לעירייה וגיבוש מדיניות אסטרטגית תקשורת לפעילות עירונית. ניהול קשר שוטף עם נציגי התקשורת, ייזום הפקה וסיקור של קמפיינים וקידום שת”פ אסטרטגי בין העירייה לגופים רלוונטיים, מתן תגובות רשמיות לעיתונאים, ומענה ייצוגי לשאלות ופניות תושבים דרך ערוצי התקשורת השונים, ומשירותי תקשורת נוספים שנכללים במתן השירותים.

בתמורה לכך תשלם העירייה שכר שלא יעלה על 27,500 שקלים, עבור 200 שעות עבודה חודשיות. לאתר 280 נודע כי כבר עתה יש כמה שמתמודדים על התפקיד.

מרחבי האתר
דילוג לתוכן